Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Π.Ο.Α. - demo & Πρόβα




Ύστερα από μία μικρή καθυστέρηση στην ανανέωση του blog, εύχομαι αρχικά καλή χρονιά σε όλους (και καλό υπόλοιπο θητείας σε όσους είμαστε στο μαντρί...).

Το demo των ΠΟΑ (Πειραματική Ορχήστρα Ασυμφωνίας) είχε ανέβει κάποια στιγμή στο hidden diaries, αλλά μιας και βρήκα και μια πρόβα τους (συν ότι το λινκ του πραναφερθέντος blog δεν λειτουργεί) αποφάσισα να τα ανεβάσω όλα μαζί. Οι πληροφορίες για το γκρουπ είναι λιγοστές ως ανύπαρκτες. Προέρχονται από την Θεσσαλονίκη και το demo είναι ηχογράφηση του Νοεμβρη του 97, ενώ οι πρόβες του Ιούνη του '98. Έχω την εντύπωση ότι στο demo ακούγονται λίγο ξεκούρδιστοι (χωρίς να είμαι σίγουρος), αλλά στην πρόβα μοιάζουν πιο δεμένοι και η κιθάρα γίνεται πιο αισθητή. Σίγουρα, θα σας θυμίσουν αρκετά τους Εν Πλώ, ενώ σε κάποιους μπορεί να φέρουν στο μυαλό και κάτι από τους σύγχρονούς τους Αγάπη Πιο Κρύα Από το Θάνατο ή ακόμη ακόμη και μια πρώιμη μορφή των Έρεβος. Οι νταουνιάρικες μελωδίες, κάποια σκόρπια γυναικεία φωνητικά, μερικά ξεσπάσματα με κραυγές, τα χαρακτηριστικά πλήκτρα (τσεκάρετε πχ τον "Περαστικό" και θα σας καρφωθεί μια για πάντα ο ρυθμός του), και γενικά αυτή η πειραματικά...ασύμφωνη ορχήστρα αφήνει μια γλυκιά ψευδαίσθηση μιας ανεκπλήρωτης υπόσχεσης ότι θα μπορούσαν να κάνουν πολλά παραπάνω. Οι συνήθεις ύποπτοι τους γνωρίζετε ήδη, οι υπόλοιποι δώστε μια ακρόαση και θα...γιορτάσετε την ζωή για την οποία δεν υπάρχει θάνατος (που λενε και οι ίδιοι)!


demo - Πλευρά A

1. O περαστικός
2. Του συνεπιβάτη
3. Χαράματα
4. Η χρησιμότητα της απειλής
5. Και μετά σιωπή

demo - Πλευρά Β

1. Που να'μουν
2. Saison fertile 1
3. Γιορτάζουν
4. Saison fertile 2
5. Saison fertile 3


Πρόβα

1. Επίσκεψη στον Σταμχαϊμ
2. Σκορποτόπια
3. Άσμα για τον κουρασμένο Ιζιντόρ
4. Που να 'μουν
5. Κάπου κάποτε
6. Η χρησιμότητα της απειλής
7. Και μετά σιωπή
8. Γιορτάζουν


download

Δευτέρα 6 Δεκεμβρίου 2010

Kώστας Γουργούρας - Λείπουν όλα από το Χθες (2010)




Ο Κώστας είναι ένας φίλος όπου τα τελευταία χρόνια είχε κάνει αισθητή την παρουσία του με τις εμφανίσεις του σε διάφορα στέκια (όπως το "Ελλάς" στο Παγκράτι) ή μικρά φεστιβάλς (όπως το δημοτικό φεστιβάλ Βύρωνα) κλπ. Οι συναυλίες του (μαζί με το συγκρότημά του ονόματι "Για το Θεό") χαρακτηρίζονταν από πολύ κέφι, πάθος, ένταση, χαβαλέ - στοιχεία που συνεθέταν και τον ίδιο τον Κώστα. Με την υποστήριξη του "Πνευματικού Κέντρου Βύρωνα" αλλά και την βοήθεια γνωστών καλλιτεχνών (όπως θα αναφέρουμε παρακάτω) πραγματοποίησε το όνειρό του και πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε το πρώτο του άλμπουμ με τίτλο "Λείπουν Όλα από το Χθες".

Τα 11 τραγούδια που περιέχει το άλμπουμ αντικατοπτρίζουν την ρομαντική, δυναμική, ολοζώντανη και ευαίσθητη ψυχή του Κώστα. Ηχητικά κινούνται στην μπαλαντοειδή πλευρά του ελληνόφωνου ροκ/έντεχνου και σε μια προσπάθεια κατηγοριοποίησης, θα έλεγα ότι φέρνουν σε αδερφούς Κατσιμίχα. Προλαβαίνοντας την διακοπή της περαιτέρω ανάγνωσης από αυτούς που βγάζουν σπυριά στο άκουσμα του τελευταίου ονόματος (συμπεριλαμβανομένου και του γράφοντος), ο Κώστας έχει καταφέρει να δώσει μία φρέσκια πνοή στο συγκεκριμένο στυλ, γράφοντας με τρόπο που αγγίζει και μένει στον ακροατή, χωρίς να λείπουν οι πιο ροκ ή funk στιγμές (όπως στο "Κούτσουρο" κ "Χαίτη Καρδιά", αντίστοιχα). Αξιοσημείωτες είναι και οι συμμετοχές γνωστών καλλιτεχνών, όπως ο Γιάννης Γιοκαρίνης (φωνητικά στο "Χαίτη Καρδιά"), ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου (φωνητικά στο "Κούτσουρο") και Αλέκος Αράπης των Απροσάρμοστων (αναλαμβάνοντας το μπάσο σε όλο τον δίσκο).

Με το "Λείπουν Όλα Από το Χθες" ο Κώστας πρόλαβε να μας χαρίσει ηχογραφημένο κάτι από το πηγαίο ταλέντο του, ως ελάχιστη ανάμνηση των όμορφων στιγμών που ζήσαμε μαζί του. Δυστυχώς, πριν από λίγες μέρες ο Κώστας έφυγε από κοντά μας στην ηλικία των 28 ετών. Καλό ταξίδι φίλε, θα σε θυμόμαστε για πάντα...

tracklist:

1. Λείπουν όλα από το χθες
2. Τι να σου πω
3. Κούτσουρο (συμμετέχει ο Β. Παπακωνσταντίνου)
4. Να 'μουν θάλασσα
5. Χαίτη Καρδιά (συμμετέχει ο Γ. Γιοκαρίνης)
6. Σε νιώθω στο πλάι μου
7. Με ένα φιλί
8. Στο δικό μας ουρανό
9. Αν ποτέ σου μείνεις μόνη
10. Σβήνουν σαν φωτιές
11. Το γράμμα

download

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Morel - Βουβά Τοπία (1988)



Στους Morel έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν (αλήθεια λέω). Ήταν ένα new wave σχήμα όπου έδρασε κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 80 και δημιουργήθηκε από τους Γιώργο Κούκιο, Μιχάλη Βερναρδάκη, Νίκο Σιδηροκαστρίτη και τον Βαγγέλη Πέππα. Κυκλοφόρησε δύο άλμπουμ το 1987 και 88 από την Ano Kato Records. Πρόκειται για ένα από τα πιο ιδιαίτερα σχήματα της εποχής, αρκετά πιο ήρεμο και ανορθόδοξο ταυτόχρονα όσον αφορά στην μουσική προσέγγιση σε σχέση με άλλες εγχώριες σύγχρονές τους μπάντες. Τα δύο άλμπουμ τύχαν αρκετά καλής απήχησης από κριτικούς και στην ουσία αποτελούν μέρος μιας τριλογίας (η οποία αποτελείται από δύο έργα δυστυχώς, καθώς δεν ολοκληρώθηκε ποτέ δισκογραφικά) ιθύνων νους της οποίας ήταν ο Γιώργος Κούκιος.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του, τα "Βουβά Τοπία" είναι ένας καθαρά οργανικός δίσκος. Εξαίρεση αποτελούν οι απαγγελίες που ακούγονται στο Chernobyl, όπου σημειωτέον ότι μέρος εξ αυτών ηχογραφήθηκε από το τηλέφωνο καλώντας τον αριθμό κλήσεως των ειδήσεων (το ημερολόγιο έδειχνε 2 Μαΐου 1986, μόλις μία εβδομάδα μετά το πυρηνικό ατύχημα). Παρ' όλ' αυτά, ο δίσκος συνοδεύεται από ένα βιβλιαράκι με κείμενα του Γιώργου Κούκιου. Γενικά, οι μουσικές δομές είναι πιο ήρεμες καθώς είναι μειωμένη η χρήση παραμόρφωσης στις κιθάρες, ενώ η χρήση πλήκτρων σε συνδυασμό με την επιστράτευση πνευστών κάνει τον ήχο των Morel να ακούγεται ακόμα πιο ονειρικός. Ωστόσο η γραφή των Morel δεν ακολουθεί συμβατικούς κανόνες. Ο Γ. Κούκιος σημειώνει ότι η ιδέα ξεκίνησε ηχογραφώντας κάποιον βασικό ρυθμικό σκελετό σε drum machine και στην συνέχεια συνθέτοντας κάποιο θέμα όπου αναπτύσσεται και επαναλαμβάνεται. Σημαντική ήταν και η συμβολή του ηχολήπτη Γιώργου Ανδρέου όπου έκανε τις δικές του παρεμβάσεις ολοκληρώνοντας το μουσικό όραμα του Κούκιου για την γεφύρωση κλασσικής και σύγχρονης μουσικής με την αυτοσχεδιαζόμενη προσέγγιση του όλου εγχειρήματος.

Οι πληροφορίες που ακολουθούν είναι από το site που διατηρεί ο Γιώργος Κούκιος:

Ο 2ος δίσκος των «MOREL» «Βουβά Τοπία» κυκλοφόρησε το 1988 από την Ano Kato Records, ηχογραφήθηκε σε 144 ώρες (studio Tracks) βάσει αυστηρού προγράμματος, χωρίς καμία απώλεια, κανένα πρόβλημα αντίθετα με τον πρώτο. Στο συγκρότημα προστέθηκαν ο Γιώργος Ανδρέου (Πλήκτρα) και ο Γιώργος Τασούλας (που αντικατέστησε τον Β. Πέππα στο Μπάσο) ενώ συμμετείχε και η Θάλεια Μπίστικα (Φωνή). Ο Β. Πέππας σταμάτησε να συνεργάζεται από τα μέσα του ’87.

Οι κριτικές και πάλι διθυραμβικές ενώ το συγκρότημα προτάθηκε παμψηφεί να εκπροσωπήσει στο τμήμα της Σύγχρονης Μουσικής την Ελλάδα στην επερχόμενη (Δεκ. 1988) Biennale στην Bologna. Το LP «Βουβά Τοπία» θεωρείται από πολλούς ως μοναδικό στο είδος του. Το 1993 διδάσκεται ως θέμα Σύγχρονης Μουσικής στο Πανεπιστήμιο της Βοστόνης. Στην ΕΡΑ2, καλύπτει μουσικά τα δελτία ειδήσεων. Πολλά κομμάτια ανοίγουν εκπομπές της ιδιωτικής ραδιοφωνίας. Το ίδιο γίνεται και με χορογραφίες καθώς και διάφορες διαφημίσεις που χρησιμοποιούν αυτό το υλικό για μουσική επένδυση. Το 1999, τα «Βουβά Τοπία» συγκαταλέγονται στον κατάλογο με τα καλύτερα 100 LP όλων των ειδών και όλων των εποχών στην Ελληνική Δισκογραφία. Το LP «Βουβά Τοπία» δεν κυκλοφόρησε ποτέ σε cd.

Tracklist:


A1. Air France 625, Μέρος 1ο
A2. Raga
A3. Πνοές
A4. Γεράκια
A5. Rose
B1. Απρίλης
B2. Chernobyl
B3. Scream:
a) Adagio
b) Ντουέτο για Τύμπανα και Ηλεκτρική Κιθάρα
B4. Escape
B5. Air France 625, Μέρος 2


Download album
Download booklet

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Αρνάκια - the rest tracks




Τελευταία ξαναλιώνω στην κυριολεξία τους 2 δίσκους που βγάλανε στα 90'ς τα πολυαγαπημένα μας Αρνάκια. Έτσι, αποφάσισα να συγκεντρώσω κάποια τραγούδια που δεν είχαν συμπεριληφθεί στους 2 αυτούς δίσκους. Οι περισσότεροι βέβαια είτε τα έχετε ακούσει από τις αντίστοιχες συλλογές είτε τα έχετε ψάξει και τα έχετε βρει, επειδή όλοι είμαστε άρρωστοι με τα Αρνάκια. Τα κομμάτια είναι τα εξής:

1. Δεν μπορώ να το δεχτώ (ακυκλοφόρητο)
2. Ένα Αστείο (ακυκλοφόρητο)
3. Καμμιά Ευκαιρία (από τη συλλογή "Συνταγή Αντί-Θανάτου", 1986)
4. Όλοι Είναι Φαντάσματα (από τη συλλογή "Συνταγή Αντί-Θανάτου", 1986)
5. Μονάχα μια Κραυγή (ηλεκτρική εκτέλεση - ακυκλοφόρητο)
6. Να 'σαι έτοιμος (η αρχική εκτέλεση της συλλογής "Το Μαγικό Βοτάνι", 1994. Αργότερα κυκλοφόρησε στο 2 άλμπουμ με τίτλο "Από Μια Κλωστή".)

θα ήθελα να αναφερθώ ιδιαίτερα στο "Μονάχα Μια Κραυγή" που όλοι μας το θυμόμαστε ως ένα υπέροχο ακουστικό κομμάτι που υπάρχει στο δεύτερο άλμπουμ (και με εξαιρετικούς στίχους επίσης). Εδώ πρόκειται για την ηλεκτρική εκδοχή του κομματιού όπου είναι αρκετά κοντά στο γνώριμο στυλ της μπάντας. Σύμφωνα με τον Δ. Παπαθεοφίλου (τον οποίο και ευχαριστώ για το κομμάτι), η μπάντα είχε σκοπό να κυκλοφορήσει ως single την συγκεκριμένη εκτέλεση, λίγο μετά την κυκλοφορία του ομώνυμου άλμπουμ. Κάτι που εν τέλει δεν έγινε λόγω του θανάτου του ντράμμερ Α. Πρωτονοτάριου. Ως εκ τούτου προέκυψε η ακουστική εκτέλεση που υπάρχει στο δεύτερο LP. Δυστυχώς, κάπου στην μέση το έχει φάει η ταινία του master tape και ακούγεται κάποιος μικρός θόρυβος, αλλά δεν μας νοιάζει.

Σίγουρα, τα Αρνάκια άφησαν πολλά παραπάνω από "μονάχα μια κραυγή". Σκότωσε τον μπάτσο που έχεις μέσα σου και άκουσέ την.

Download

Α! να μην ξεχνάμε και το παρακάτω βίντεο που παίζουν live στο studio το "Ανελέητα".

Δευτέρα 1 Νοεμβρίου 2010

As long as I can listen (to the Ramones)

The Dubrovniks - As long as I can listen (to the Ramones)




I remember a while ago
I saw a band play a show
I was young and they were fast
Rock N Roll will always last

Saw their picture in a magazine
Back when I was a teen
Leather jackets and ripped off jeans
Songs about glue and refried beans

I don't care about the girls,
I don't wanna see the world,
I don't care if I'm all alone,
as long as I can listen to the Ramones

Ok kids,let's dance tonight
To the band that's out of sight
I was young and they were fast
Rock N Roll will always last

I don't care about the girls,
I don't wanna see the world,
I don't care if I'm all alone,
as long as I can listen to the Ramones

Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Flames - live review



Πόσοι τους θυμάστε; Τέλος πάντων, οι Flames ήταν το πρώτο ελληνικό speed/thrash (στην αρχή) και καθαρά thrash (αργότερα) metal group. Επίσης ήταν και γενικώς η πρώτη ελληνική metal μπάντα που κατάφερε και δισκογράφησε (1985), μία εποχή όπου ουκ ολίγοι "ατσαλένιοι" τύποι ισχυρίζονταν ότι έχουν στην τσέπη τους συμβόλαιο με εταιρίες κλπ. Πολλοί μπορεί να θυμούνται και τα σκηνικά με τις ιστορίες που λέγανε τότε οι ίδιοι σχετικά με τις "φιλίες" με μεγάλες μπάντες του εξωτερικού, για να ψαρώσουν κόσμο. Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι είχαν κάνει κάποια αίσθηση στον σχετικό κύκλο. Επανήλθαν που λέτε, ύστερα από 14 χρόνια από την τελευταία τους δουλειά (In Agony Rise). Σήμερα λοιπόν ήταν η επετειακή συναυλία συμπλήρωσης 25 ετών από το ντεμπούτο τους και εμφανίστηκαν στο Gagarin, ύστερα από αρκετό καιρό αποχής από τα συναυλιακά δρώμενα. Αν και ήμουν και ψιλο-άρρωστος δεν έχασα την ευκαιρία. Βασικά ήταν κάτι σαν εκπλήρωση παλιάς υποσχεσης ότι θα τους έβλεπα κάποια στιγμή μόνους τους, παρά ότι τους έχω ξαναδεί στα 90'ς να σαππορτάρουν τους Kreator. Έτσι για να θυμηθώ και τις πιο μεταλλάδικες μέρες μου.

Έσκασα την στιγμή που είχαν βγει οι Convixion. Από αυτά που είχα ακούσει στα πεταχτά δεν μου είχαν κάνει και καμιά τρομακτική εντύπωση. Πάντως οι τύποι είναι ωραίοι παίκτες και δεμένη μπάντα. Στα highlights το ψιλο-γραφικό μεν, χαβαλετζίδικο δε, "χιτ" με τίτλο "Heavy metal ρε μουνιά!". Στα συν και η διασκευή στο "another lesson in violence" των Exodus. Στα των Flames... Πολλά προβλήματα στον ήχο στην αρχή, αλλά μετά βελτιώθηκε (λίγο). Τα παραπάνω χρονάκια που έχουν βάλει φαίνεται να μην επιδρούν καθόλου στην ενέργεια και το πάθος τους. Ο Flo από την άλλη ήταν λίγο ακούνητος, ο οποίος σημειωτέον ότι ήρθε από Γερμανία. Παίξανε αρκετά κομμάτια από το In Agony Rise (για το οποίο ομολογήσαν και οι ίδιοι ότι το είχαν αδικήσει τότε που κυκλοφόρησε και δεν το υποστηριξανε όσο θα έπρεπε) και αποφύγανε κάποια πολύ κλασσικά παλιότερά τους. Τέλος πάντων, το χάρηκα - οσο μπορούσα - υπό αυτές τις συνθήκες, γενικώς ήταν τιμιοι. Υποσχεθήκαν ότι θα κυκλοφορήσουν νέο άλμπουμ, αλλά ούτε αυτοί ξέρουν με ποια ακριβώς σύνθεση θα γίνει (αν θα είναι ο Flo ή κάποιος άλλος στα φωνητικά κλπ). Μεταξύ άλλων, αυτά που θυμάμαι ήταν τα:

revenge
red terror
summon the dead
neverending suicide
Jesus Christ.......... (συγκίνηση)
Remember the fallen (διασκευή Sodom, όπου ανέβηκε κ ο Νικος απο Suicidal Angels και έπαιξε κιθάρα)
Οath Immortal
Alcoholic and Beer
νέο κομματι (rotten life νομίζω το είπαν?)
Αgnostic Front
Throne of Pain
Pollution Attack
Death Ra
Savage Brains
Slaughterhouse

Σχετικά με την προσέλευση του κοινού...νομίζω ότι ήταν προφανές από την αρχή ότι αυτή η συναυλία δεν ήταν για Gagarin, αλλά για το Αn πχ. Τα 200-250 άτομα που είμασταν εκεί μέσα αισθανόμασταν...άβολα βολικά! Ούτε mosh έγινε (καλά όχι οτι θα έμπαινα στην κατάσταση που ήμουν), αλλά έβλεπες διάφορους να κοπανιούνται απο δω κ απο κει. Ένα πιο μικρό κλαμπ με τον ίδιο κόσμο θα λειτουργούσε πολύ διαφορετικά. Και φυσικά δεν εφταιγε όύτε η βροχή νομίζω, ούτε οι Scorpions (που ατυχώς κατ εμέ σχολιάστηκε από τον Andy). Γέλιο με την ατάκα ενός τύπου απο το κοινό τη στιγμή που αναφέρθηκε η συναυλία των Scorpions όπου είπε: "ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΦΛΩΡΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΡΑΓΑΜΕ!!!!". Ίσσσσα ρε μεγάλε. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι δυνατόν κάποιος να έχει παράπονα τύπου "που είναι οι θρασάδες?? αυτοί είσαστε όλοι κ όλοι", που ακούστηκαν σε πηγαδάκια...είναι άκυρο αυτό να το λές, για μία μπάντα όπως οι Flames που αποτελεί μια καλτ περίπτωση συγκροτήματος που δεν ήταν ποτέ κλασσικό, και που εχει να βγάλει άλμπουμ 14 χρόνια. και δεν νομίζω να είναι στις άμεσες προτεραιότητες οποιουδήποτε πιτσιρικά να έχει την μπάντα έστω και ακουστά.

Αυτά, πάω να ακούσω Flowers of Romance να ισιώσω τώρα :p

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Scoria - Both (1986)




Μιας και σήμερα κάποιος συνήθης ύποπτος (τον οποίο και ευχαριστώ) μου έκανε δωράκι το συγκεκριμένο άλμπουμ, το μοιράζομαι μαζί σας. Πρόκειται για την δεύτερη δουλειά των Scoria, με τίτλο Both. Χωρίς να λείπει ο σκοτεινός ποστ πανκ χαρακτήρας του εξαιρετικού ντεμπούτου τους, εδώ οι Scoria ακούγονται λίγο πιο new wave, ή λίγο πιο Klaus Nomi-κοι, αν θέλετε. Ξεχωρίζουν τα κομμάτια Vertigo, plastic life που είναι μια απίστευτη σύνθεση, the last end και φυσικά η διασκευή στο Passion of Lovers στα πρότυπά τους Bauhaus. Μετά από το Both έπρεπε να περάσουν 10 χρόνια σιωπής για την επόμενη (κ τελευταία δυστυχώς) κυκλοφορία της μπάντας, η οποία σημειωτέον ότι ήταν ελληνόφωνη.

Download



Παραθέτω και το Βιογραφικό της μπάντας:

Ως αρχή τής πορείας τών SCORIA θεωρείται το 1984.Η αρχική σύνθεση ήταν:Αγγελος Κακουράτος (κιθάρα),Γεράσιμος Μπονάνος (πλήκτρα-φωνή),Γιάννης Παπατριανταφύλλου (μπάσσο) καί Α.Λεβής (τύμπανα).Επίσης γιά μικρά χρονικά διαστήματα συμμετείχαν οι Χρήστος Παξινός (φωνή) και Διονύσης Ραγκούσης (μπάσσο).Τέλος,μέ την αποχώρηση τών Παπατριανταφύλλου,Ραγκούση και Παξινού,ο Γεράσιμος Μπονάνος ανέλαβε τη θέση τού μπασσίστα καί το σχήμα οριστικοποιήθηκε ώς τριμελές.
Κεντρικής σημασίας γιά την δράση τών SCORIA υπήρξε το club ΣΚΙΑΧΤΡΟ,που ίδρυσε ο Αγγελος Κακουράτος τό 1984 στό Νέο Φάληρο καί από το οποίο πέρασαν επίσης πολλά συγκροτήματα τής τότε Ελληνικής σκηνής,όπως οι ΛΕΥΚΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ,PANX ROMANA,ΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΤΡΥΚ,κλπ.
Εκτός από τίς τακτικές εμφανίσεις τους στό ΣΚΙΑΧΤΡΟ,οι SCORIA έπαιξαν καί σέ άλλα γνωστά live clubs όπως η ΣΟΦΙΤΑ,το MAD CLUB καί τό RODEO.Υπήρξαν επίσης μέλη τής συλλογικής κίνησης ΑΕΤΑ (Ανεξάρτητες Εκφραστικές ΤΑσεις),μέσω τής οποίας έπαιξαν σέ διάφορες εκδηλώσεις μέ αποκορύφωμα τό διήμερο rock festival στό θέατρο Λυκαβηττού.
Το 1987 ο Άγγελος Κακουράτος αποχώρησε από την διαχείριση τού ΣΚΙΑΧΤΡΟΥ.Τόν διαδέχτηκε ο Διονύσης Ραγκούσης,ο οποίος τό μετονόμασε σέ ROCK PALAIS.Στίς 9 Νοεμβρίου τού ίδιου έτους καί αφού στο μεταξύ είχε προσχωρήσει στο σχήμα ο Γιάννης Καραχρήστος (πλήκτρα),οι SCORIA πραγματοποίησαν εκεί την τελευταία τους εμφάνιση.Ακολούθησε μιά μακρά περίοδος αδράνειας καί μιά προσπάθεια ανασύστασης τού γκρούπ μέ τους Κακουράτο,Μπονάνο και Λεβή και μέ συμμετοχή τής Α.Κοκκίνου (κιθάρα).Ωστόσο,μόνο μιά εμφάνιση πραγματοποιήθηκε, στο club ΑΓΚΑΘΙ στην Κυψέλη. Στα μέσα του 1997 έρχεται η τελική διάλυση των SCORIA, έχοντας όμως προλάβει να κυκλοφορήσουν το 1996 το CD «Ζωής Ενεκεν».
Η δισκογραφική παρουσία τών SCORIA κατά την πρώτη περίοδο ύπαρξής τους αποτελείται από το ομώνυμο maxi single,τό LP «BOTH» καί την συμμετοχή τους στήν ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΝΤΙ-ΘΑΝΑΤΟΥ.